tisdag 31 mars 2015

Pierre Robert

Jag är ju Buzzador, och nu fick jag möjligheten att testa Pierre Roberts sport-BH, tillsammans med en kompis. Jag är ett stort fan av deras boxertrosor för övrigt (den vanliga modellen, inte sport), typ de enda som sitter bra vad man än gör, har nästan bara sådana hemma nu. 

Jag fick hem två stycken, en till mig (blå, Large) och en till en kompis (rosa, Small). 

Den finns att välja på i ett tiotal färger. 

Jag tänkte att jag skulle testa den i den tuffaste miljön jag utsätts för - min kickboxing. 90 minuters sparring, närmare bestämt. 

Jag gillar att den var bred upptill, så att man inte får de där extra bullarna på framsidan av armhålorna, om ni vet vad jag menar. 


Bra passform och skön på! Jag har ett par liknande från Stay in Place, väldigt lika den här faktiskt, så det är en modell jag gillar. Stadigt tyg som ändå har mycket stretch, och inga skavande sömmar.

Jag tyckte den funkade väldigt bra, och eftersom den går att köpa i princip varenda större mataffär så är den ju dessutom lätt att få tag i . Den höll bysten på plats under hela mitt pass - men visst, jag har heller inte så mycket till byst. Är man lite mer välutrustad där än mig, och tänker tex springa eller gå på något hopp-och-skutt-pass så är jag liiiite tveksam till om den ger stöd nog, men kör man ett lugnare pass typ styrketräning eller yoga så funkar den nog även för nån med stor byst!

Vill ni beställa direkt i webshopen får ni 30% rabatt med koden PIERRE30ROBERT som gäller fram till 30 april!

#pierrerobertbuzz #pierrerobert #dagensoutfit #buzzador

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar