tisdag 10 mars 2015

Throwback Tuesday

Det är ganska roligt att läsa ett år eller fler tillbaka i bloggen och se vad jag gjorde så här dags då. Tex förra året, när vi faktiskt verkar ha haft en lika tidig vårstart som i år? Då höll jag på att ladda för min första, och enda, tävling i kickboxing. Just nu känns det väldigt avlägset, har varit rätt otaggad på att kickboxas sen i julas någon gång...

För två år sedan var Lukas så här liten, och vi bakade proteinchokladbollar hemma. Det är ju framförallt på barnen man verkligen ser hur fort tiden går (och hur gammal man är?!?!), mitt uppe i det så märks det ju inte lika väl!

Tittar man på 2012 så har tydligen även Oliver varit i samma trotsålder som Lukas, haha, jag kan ha förträngt det... Det här var också vårvintern då stackars Lukas hade en riktigt jobbig lunginflammation, nåt vi märker av än idag eftersom han väldigt lätt drar på sig alla baciller han kommer över. Usch, det var ingen rolig tid alls...

2011 var jag mammaledig med Lukas, jag och maken körde ju dock halvtid båda två from januari, om jag inte minns fel. En sån liten glad skit han var då (och är fortfarande, dock med mer humör), sötnosen!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar