lördag 28 mars 2015

Lågstadiedisco

Jag kommer ihåg hur stort det var att gå på disco på lågstadiet (och en massa tråkiga saker i och med det, men skit samma) och jag ser på Oliver och bästisen att det ÄR stort att gå på disco. Man längtar, funderar på vilka godisar man ska köpa, om man ska vinna någon tävling och en massa annat. Det är helt enkelt bedårande... Sen blir ju JAG superglad när jag får möjligheten att få fixa håret på bästisen, med två pojkar (och kort hår själv) så blir det ju inte så ofta man får möjligheten, så då blir det ju extra kul att få göra en liten tös festfin i håret.

Världens sötaste bästisar!

Tur att internet finns när man inte sätter upp hår så ofta... Det här tog mig bara
5 minuter, och blev ändå väldigt fint tycker jag!
Fattar inte riktigt hur stor min lilla pojk blivit. Helt galet... och så söt! (och jag är inte alls partisk ;-)

De kom båda hem nöjda och sockerstinna, så det var ett lyckat disco tror jag minsann. Sötnosar!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar