lördag 11 juni 2016

Skolavslutning

Igår var det skolavslutning och sista dagen på lågstadiet för Oliver som börjar fyran till hösten... Helt galet. Nu kommer de ju gå på både dagis och fritids 1½ vecka till innan vi har semester, men ändå, ingen mer skola innan sommaren i alla fall :) Man minns ju liksom själv känslan, när den då evighetslånga sommaren låg framför en...

Jag fick göra håret på granntösen, väldigt roligt när man bara har pojkar, fast det gled visst ner lite sen såg jag. Nåväl, nu vet jag det till nästa gång!



Efter avslutningen hämtade vi fika på Rosetten och åkte hem till mormor en sväng, väldigt mysigt!



Mormors val av fika - nog den enda bakelsen jag verkligen inte klarar av att äta... hua. 
Låter ju som vi hade en fantastisk dag, eller hur? Jag kan ju bara meddela att den fortsatte tämligen konfliktfyllt med två barn som båda två verkar vara i någon form av trotsålder - eller så är de kanske trötta och längtar efter sommaren. I vilket fall är det ju inte den biten av verkligheten som hamnar på foto såklart, så jag ville bara tala om att den ändå existerar ;-)

Hoppas ni får en skön helg, och titta in i morgon igen för då ska ni få ett supergott recept av mig!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar