torsdag 26 maj 2011

Färgglatt!

Idag har jag varit på stan och fikat med min lilla mamma =) Det var jättemysigt, och skönt att umgås bara vi två ibland, det blir ju annars alltid så att barnen kommer i första hand, och då hinner vi knappt prata med varandra (Oliver AVGUDAR mormor och lägger helt beslag på henne så fort hon kommer innanför dörren). Det är väl en av anledningarna till att jag skulle kunna tänka mig fler barn (nu pratar vi tidigast om 3-4 år), jag skulle också vilja ha en dotter så att man kan få den kontakten själv när barnen blir vuxna, men men.. Blir det en till någon gång så blir det väl en pojk till! ;-)

Benet börjar sakta men säkert arta sig, idag tog jag bort förbanden (men ska ha stödstrumpa och ev. bandage i en månad till). Såren är sydda och tejpade, så det fick ju sitta kvar, och benet går nu i många fina nyanser - blått, gult, svart, lila och vinrött. Oerhört vackert... Jag ska ju gå på det, så det gör jag, det bökigaste är när man sitter ner, för då behöver jag helst ha upp benet ganska högt. Men snart ska det nog vara bra med det med =)

Jag vet inte om vi eventuellt kan ha en intressant natt framför oss, Lukas somnade i bilen vid halv sex och vi bar in honom i sängen. Hade väl tänkt att han skulle sova en halvtimme eller så, men han sov, och sover fortfarande, som en liten gris. Kände inte att vi ville väcka honom, då blir han bara supergrinig och ledsen, utan han får väl helt enkelt sova som det blir nu då... Nu har ju polarn lärt sig att gå, så nu får han snart lära sig med om han inte ska bli frånsprungen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar