söndag 22 maj 2011

Kort och koncist.

Åh, idag har det varit som en sommardag! Vi åkte till Attarpsbadet, maken och Oliver badade massor, och jag låg i solstolen och slappade - gött! Efter hämtade vi Lukas hos mormor och åkte ut och våldgästade Jossan med lite grillat =) Väldigt, väldigt trevligt!!!

En ointressant statusrapport - det kliar på mitt ben! Visst, det läker ju då så det är bra, men det är lite jobbigt när man inte kan klia för bandagen... Annars tar det sig, fast jag börjar ändå känna mig glad över min 2 veckors sjukskriven, man är inte så katig som man tror ibland.

Nähä, nu ska jag ta en kopp te och en bit mörk choklad och stirra tomt på TV'n. Gonatt!

2 kommentarer :

  1. Du har ett roligt sätt att skriva måste jag säga! Jättekul att läsa, än fast jag inte känner dig så bra. :-) Ta hand om dig och passa på att vila lite nu! /Ebba

    SvaraRadera
  2. Men tack!! Tror du räddade min dag där =)

    SvaraRadera