torsdag 11 november 2010

Att falla för suget

Idag kunde jag inte stå emot längre. Lockelsen har legat där länge och grott, men tiden och orken har inte riktigt infunnit sig. Men idag fick jag ett mer konkret syfte, så nu har jag gjort det!

Jag har scrappat julkort.

Fantastiskt kul, fast om man tänker efter så har jag gjort det många, många gånger förr, fast mer under benämningen klipp-o-klistra-pyssel. Nu fanns det ju så hejdlöst mycket roligt att köpa, men jag behärskade mig stenhårt faktiskt, och köpte bara några papper och en enda stämpel.

Jag vill ju så himlans gärna visa resultatet, men då blir det ju ingen överraskning när de dimper ner i brevlådorna hos mina vänner, så jag får väl hålla mig tills jag skickat iväg dem. Tänkte faktiskt försöka få iväg dem redan till advent, lite tidigt kanske, men vad katten...

2 kommentarer :

  1. Anna i Mossahus =)11 november 2010 kl. 21:35

    Advent är inte för tidigt, man ska ju njuta av dem hela julen - och december är jul!

    SvaraRadera
  2. Ja men eller hur! Och efter jul vill man ju bara bli av med allt som påminner om julen, så det är ju bättre att få ut dem tidigt... =D

    SvaraRadera