fredag 12 november 2010

Dyr fredag...

Bläh, idag var jag hos tandläkaren. Misstänkte att jag kunde ha nåt hål, det var två år sedan jag gick sist eftersom jag var gravid senast - och mycket riktigt fanns där två hål. Lagom tråkiga pengar så här inför jul och födelsedagar, men det är ju bara att bita ihop (haha... ) och betala! Har inte lagat hål sedan jag hade mina mjölktänder annars.

Efter tandläkarbesöket kände jag mig lagom deppig, men lydde makens råd att shoppa lite (bästa terapin någonsinn!), hittade faktiskt en jättefin tunika med matchande scarf på Joy. Den ska jag nog ha på dopet vi ska på om nån vecka.

Snart kommer en väninna över en sväng med sina barn, men jag känner mig lite halv social sådär, är så himlans trött. Hoppas att Lukas förkylning snart lägger sig lite igen, så han sover bättre och utan så många små avbrott hela tiden.

Imorrn blir det kalas i Bankeryd, det ser både Oliver och jag fram emot! Hoppas även att skorstenen hunnit komma idag, så vi kan sätta upp den i helgen. Sen ska ju sotare bokas med, men SEN kanske vi kan elda lite äntligen! Inte för att vi har nåt att elda än, men om inte annat får vi väl köpa nån liten säck så länge...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar