tisdag 2 november 2010

En dag på stan

Idag har det verkligen varit full rulle!

Först en sväng till BVC för Lukas 4 månaders koll, allt såg bra utm 6330 g och 56 cm, så han växer så det knakar vilket märks på kläderna. Förutom hans nya overall då, i storlek 68, som för evigt verkat förbli enorm...

Därpå tog jag båda barnen och åkte ner på stan, där Jossan med barn slöt upp. Det var definitivt händerna fulla och inte så mycket shopping-ro, men det blev i alla fall lite gott te (lussekattssmak!), en body till Lukas, tröja till Oliver (måste byta storlek, den var ENORM!) och ett par fina burkar att ha välling- och grötpulver i.


Visst är den helt ljuvlig, med kanelbullar på?!?!

De här burkarna ska jag nog börja samla på, nu är det ju inte "rätt innehåll", men det fanns inte för gröt och välling så...

Nu känner jag mig rätt färdig, men det var så kul att komma ut en sväng och gå på stan med en av mina bästa kompisar att humöret ändå känns på topp! Nu är det nattning som gäller, och sedan blir det House!

3 kommentarer :

  1. Tack för en jättetrevlig dag på stan...! Känns bra i hela kroppen när man har fått shoppat lite, eller hur...? Jag är jättenöjd med sjalarna! Glömde ju att köpa burkarna så nu får jag en bra anledning att gå nån mer dag...
    Kram

    SvaraRadera
  2. De burkarna har jag också fastnat för, så fina!

    SvaraRadera
  3. Jag är lite avis på sjalarna måste jag säga! Kan inte släppa den där på våran kåk riktigt heller,..

    Ida, visst är burkarna kanon!

    SvaraRadera