fredag 19 november 2010

Jag vill ha lika många paket när jag fyller år!

Nu är han minsann fyra år, sedan 02.37 i morse närmare bestämt. Fast just födseln kanske jag inte känner att jag vill fundera över allt för länge... ;-)


En mycket koncentrerad Oliver som sliter upp paket i raketfart!

Morgonen började med två paket - en låda LEGO och en ny, större cykel. Tvärtemot vad vi trodde så var det nog LEGO't som var mest populärt, åtminstone så länge vi var inne. Cykeln passade perfekt med sadeln i lägsta läget, och han trampade iväg på den som om han aldrig gjort något annat =)


Tur att han hann prova cykeln idag på förmiddagen, nu har det snöat en bra stund så det lär nog inte bli något mer cyklande den här helgen...

Mormor dök upp till 11-kaffet, pappa kom vid tretiden och sedan dröjde det ända till kl fem innan han fick öppna resten av paketen, för då kom morfar och hela familjen (förutom morbror då) var samlad. Efter att ha öppnat paketen i rekordfart så undrade Oliver vart de andra paketen var??? Det såg ju inte alls lika mycket ut när man hade öppnat det hela ju...

Men annars var han nog väldigt nöjd, vi har byggt med LEGO hela dagen, och nu har han äntligen lagt sig, lite lagom uppjagad så där som det ska vara på födelsedagar. Vi har förberett för kalaset i morgon, så nu äntligen blev det till att slappa i soffan en stund. Eller tja förresten, Lukas ligger inne i sin säng och jollrar/gnäller så det är väl en tidsfråga innan vi får resa oss och ta i tu med honom med...

3 kommentarer :

  1. Hej Grattis till Oliver i efterskott!! Hoppas kalaset var roligt.

    Kram Maria
    http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Föresten jag lägger till din blogg i min länklista om det är OK?

    SvaraRadera