lördag 27 november 2010

Men utan en önskan att äta människokött

Öööööhhhh, jag känner mig som en zombie... Helt sjukt vad trött jag är idag, Lukas fick av någon anledning för sig att han skulle vakna med ca 15 minuters mellanrum (och nej, jag överdriver inte ens) för att gnälla, så jag varje gång fick vakna till, lokalisera nappen och vyssja om honom. Man blir inte riktigt människa efter en sån natt... Hoppas verkligen att den kommande blir bättre! Till råga på allt så har han som vanligt inte sovit mer än 30 minuter åt gången på dagen idag heller, så man hinner ju aldrig varva ner så mycket att man hinner sova ifatt sig. Men men, nu har jag klagat färdigt, här kommer dagens blogginlägg:

Dag 03 - Mina föräldrar

Jag har en minst sagt nära relation till mina föräldrar, de bor ca 10 minuter bort med bilen och vi träffas väl en sisådär 2-4 gånger i veckan i alla fall, speciellt jag och mamma. Är väldigt glad att jag har en make som tycker mycket om att umgås med dem med, annars hade det blivit väldigt dumt.

Vi åker gärna på semester tillsammans, vi tycker alla att det är roligare att vara flera när man tex går ut och käkar, och när man har barn så är det ju jättebra med "inbyggd" barnvakt i semesterfirandet.


Jag, mamma och Lukas på Lukas "namnfest" för ca en månad sedan.

Apropå barn, jag har den ofattbara turen att ha föräldrar som är lika engagerade i sina barnbarn som mina morföräldrar var när jag var liten. Då var jag hos dem en dag i veckan (gick inte på dagis) och likadant spenderar åtminstone Oliver (än så länge) oftast en dag i veckan hos mormor och morfar.

Så, jag tycker att jag har världens bästa föräldrar, de bryr sig om, men lägger sig inte i, och ställer alltid, alltid upp!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar