söndag 21 november 2010

En lyckad helg

Jösses vilken vecka och framförallt vilken helg det har varit! I fredags var det födelsedagsfirande med familjen, från morgon till kväll, i lördags var det först barn-kalas och sedan kalas med farfar, och i dag har det varit dop för Isac. Full rulle, minst sagt!

Jag känner mig helt mosig i huvudet vid det här laget, så jag tänkte nog mest ge en liten resumé i bildform. Har inte orkar förbättra bilderna alls, så ni får ta dem som de är =)


Först i lördags var det som sagt barnkalas. I år körde vi modell mindre, bara fyra barn inklusive Oliver, men det kändes väldigt lagom på många sätt.

Jag och Lukas förbereder oss för dopet. Ignorera gärna min fina dubbelhaka, jag skyller på att jag tittar neråt, inte på alla tårtor jag ätit den senaste tiden...

Både Oliver och Lukas skötte sig exemplariskt i kyrkan, även om det för Lukas del mest berodde på att han somnade i pappas famn.

Alice (storasyster till dop-barnet Isak) var så fantastiskt söt i sin klänning!

Och självklart var ju Isak bedårande även han!

Imorgon börjar en ny vecka, det går ruskigt fort framåt! Blev lite inspirerad av Jossans julstjärna så nu på eftermiddagen har jag bytt till mina röda gardiner och hängt upp julstjärnorna i de två stora fönstren. Resultatet blev en något mysko blandning av rött och rosa, eftersom orken liksom tog slut mitt i adventspyntandet, men jag får väl fortsätta i morgon eller så...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar